Sunday, November 30, 2008



就这样,baby回家了。。。

还记得那是星期六的早上,如常地,baby一样时间的抵达我家。。

人类就是一种灵性极高的动物,小孩子也不例外,快回家了,剩下的最后几天也特别调皮,不过在我眼里,他还是一样那么的乖,而我总爱在上班前抱抱他,亲吻他,就像是自己的小孩一样,每天早上都得经历离别的感觉。

时间很快,baby在我家也好一段时间了,妈妈似乎感应比我还强,还baby还没回去之前,
努力地教会了他怎么“小便”,这帮了baby的妈妈一个大忙,还省下了一笔尿布钱。。。

姜还是老的辣,妈妈的专业与认真,就是让我一直对她敬佩的动力。。。

我喜欢抓着baby不放,看他喊救命的样子实在逗人,也在放开他之前,一定要强吻他几下,才甘愿放开手,过五分钟,又重复一样的变态行为,哈哈。。。我就是我爱baby的方式。。

牛妞离开了我回到她妈妈的身边,baby也长大去托儿所了,身边的人都在离开我,这种感觉,的确不好受,但人来来去去,生老病死,很无常。。。

学习看开吧,毕竟人在万物里并没有绝对的唯一。。。。只要心里有他,她,它。。不管对方去了哪里,彼此都还是相爱的。。



8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 有相聚,就会有离别
    至少你曾经拥有过

    珍惜现在你身边的人

    ReplyDelete
  3. 你好龙猫姐姐!

    我也是第一次说halo哦!哈哈

    ReplyDelete
  4. 呵呵 我也是阿
    junjun真的很可爱
    小孩子真的天真无邪
    ~~

    ReplyDelete
  5. 哇。。
    感觉你很爱小孩子哦。。
    哈哈。。
    你也很调皮。。
    一直玩弄你家的那个BABY。
    从你的部落格。。
    能想象你和BABY玩得很开心的情形。。
    嘻嘻。。

    ReplyDelete
  6. TN 12th Syllabus 2021 & Exam Pattern PDF Download: Aspirants can get all Subject wise TN HSC Syllabus 2021 in both Tamil and English Mediums from this article. All the students who are appearing for the Exams must and should download the TN HSC New Syllabus 2021 from the direct links inserted at the end of the page. Also, TN HSC Syllabus pdf aspirants can happily check additional information about the Tamil Nadu HSC Exam Pattern 2021 which is collected from the official website of the Tamil Nadu Directorate of Government Examination. So, scroll down the page for more details regarding the Tamil Nadu 12th Syllabus 2021.llowing the right SEBA HSLC syllabus 2021. Read this article to get a complete subject-wise 2021 HSLC exam syllabus.

    ReplyDelete